Musica'!

Jag älskar musik och jag vet att jag delar detta fina intresse med många medmänniskor på Haraldsbo. Dock har inte alla lika bra musiksmak som jag och därför tänkte jag att jag skulle bidra med lite nytänkande till dessa stackars elever som inte lärt sig lyssna på bra musik. Nu när det är vår så blir jag ofta på kärlekshumör och vill lyssna på glada romantiska låtar för att kunna sprida glädje på skolan! Här är min (och alla andra Haraldsboelevers framtida) topp topp 5 lista:
  1. Kiss me - New found glory 
  2. Look what you´ve done - Jet ( denna låten gör min alltid nanannanannanna! ). 
  3. Painting flowers - All time low ( japp, detta coola band har jag faktiskt sett, de är superba så jag rekomenderar varm att ni börjar lyssna på dem. Då blir jag glad! ) By the way så har denna låten varit med i Alice i Underlandet om ni känner igen den.
  4. Speed of sound - Coldplay 
  5. Kyss mig - Axel Algmark 
Så nu när jag går till skolan så förväntar jag mig bara höra massa azum musik i dom långa vackra korridorerna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0